mandag 10. august 2009

Stem!


I forbindelse med stortingsvalget 14. september vil jeg oppfordre alle til å bruke sin stemme.
Jeg vet det er mange som sier at de ikke bryr seg om politikk. At det er innviklet og mye å sette seg inn i. Sannheten er at alt er politikk. Vi har alle meninger. Noen sterkere enn andre. Noen bryr seg om barnehagedekningen eller eldreomsorgen. Noen synes veiene er for dårlige, eller at kollektivtrafikken ikke strekker til.
Alle disse tingene er det politikerne som råder over, derfor er det viktig at vi stemmer på de vi mener fronter vår sak.
Så bruk din stemme for et bedre Norge!
(iallefall det du mener er et bedre Norge...)

2 kommentarer:

2ne sa...

Skjønner godt at mange tar totalt avstand fra å stemme. Det er en god del å sette seg inn i. Men nå har jo VG og Dagbladet en test slik at man kan sjekke ut hvilket parti man bør stemme på etter hva man selv er opptatt av.

Kan være en ide for de som ikke er helt sikker.

Jeg skal i allefall sette meg inn i partiene slik at jeg får stemt. Det er rett å slett for teit å sitte hjemme å klage hvis man ikke har vært med å gjort SIN del.

2ne sa...

Har lagt ut ei utfordring til deg på bloggen min! Do you Dare to take it?