fredag 8. mai 2009

"Her blir det ikke navlelo.."



Haha! Kom over denne overskriften til dette bildet på seher.no, synes det var litt morro så måtte bare trykke det.
Kanskje hun kan dele litt av sin navle med noen som tilsynelatende ikke har noen i det hele tatt!
Inspirert av disse rare navlene gikk jeg på google for å se om jeg kunne finne flere bilder.
Første søket på navler ga ingen morsomme treff, andre søket derimot fikk meg til å le litt.
Men ikke fordi jeg fikk opp bilder av rare navler, fordi jeg fikk opp bilder av en skuespiller som heter Rare Navel! Hun er visst en indisk skuespiller så det ut til.
Lurer på hvordan hennes navel ser ut...

Hvis noen har bilder av noen rare navler, så send dem gjerne til meg!

Xoxo

6 kommentarer:

lone sa...

haha så genialt! ;D rare navel ^^,

2ne sa...

så merkelig det så ut uten navel..
hehe

Småfolk sa...

ÆÆÆÆSJ!! å fyyy faaaan! utovernavel e så ekkelt! ser jo ut som en klitoris som e litt vel feilplassert!

2ne sa...

Hehe du Eirik du får det nu sagt.
klitoris som er feilplassert.. høhøhø

Kristiane sa...

Du e god å sette ord på ting ja ;D

Småfolk sa...

it's a gift ;)