tirsdag 7. april 2009

Tuuune



Jeg er en utrolig heldig jente. Jeg er heldig fordi jeg har den BESTE samboeren ever. Hun har gjort utrolig mye for meg, så derfor synes jeg hun fortjener ett helt eget blogg innlegg.

Tone(tune, tuna, kjært barn har mange navn) er en liten jente, men samtidig stor på mange måter. Hun har ett STORT hjerte som er åpent for alle som vil og er grei mot henne. Er du grei med Tone er hun grei med deg, er du ikke grei med Tone, vel da burde du løpe! Kjapt! ;)

Tone gjør aldri noe halvhjertet. Hun gir full pakke og går for full pakke. Eksempelvis, hun gir alt for jobben sin(og mere til). Hun stiller opp på fridager når andre er for alkoholiserte til å stille opp, og hun tar ting til seg kjempefort! Hun får så mye skryt der og det er vel fortjent.
Det samme er det med folkene rundt henne, venner, familie, kolleger og bekjente.
Hun vil at folk skal trives og gjør alt for at de skal ha det komfortabelt når de er rundt henne.
Humøret til Tone er utrolig bra. Hun har en sånn innstilling og positiv holdning som jeg aldri har sett før. Hun smiler og ler hele tiden. Dette smitter godt over, hun vet veldig godt hvordan hun skal få opp stemningen eller humøret.

Ærliget varer lengst. Det er Tone. Du kan alltid stole på at hun er ærlig. Hvis den kjolen du har på deg ikke kler deg kan du stole på at hun sier det, og det er jo kjempebra! Det er jo sånn alle venner skal være.

Sprell og fanteri. Er faste innslag i Tones hverdag, dermed også de rundt henne. Kjeder meg aldri en dag med henne!

Peace and Love Tone, Gla i deg! :)




friends 4eva<3

3 kommentarer:

FLoWeR- PoWeR sa...

wow, det var jo litt av ett innlegg. tusen hjertelig takk=)
Kristiane du er min aller venn og en fabelaktig samboer.
Hadde du vært en gutt, hadde jeg gått ned på knær og fridd..=)

love u 4 ever

*værdens største klæm*
glede mæ tel å komme hjem <3

FLoWeR- PoWeR sa...

Bildet du hadde va veldig fint, så passe det så godt også siden det er fra den første bli kjent festen=)

Ida4real sa...

Kor søt du e Kristiane som skriv sånt her :)