mandag 6. april 2009

Paradise(?) Hotel




For alle som følger med på Paradise Hotel så anbefales det på det sterkeste å sjekke ut den første sesongen. Den var selvfølgelig amerikansk og ble sendt på norske tv-skjermer sommeren 2003 på tv2.
Hvis du synes det er mye drama og action i den norske(eventuelt den danske) utgaven har du virkelig IKKE sett første sesong. Husker at jeg var helt avhengig av den, og ble veldig glad når jeg fant noen episoder og klipp på youtube. Check this out!


Den første episoden av den originale amerikanske utgaven av Paradise Hotel.


Men gleder meg til dagens episode av den norske utgaven. Litt drama blir det jo, Xoxo ;)

3 kommentarer:

FLoWeR- PoWeR sa...

Amerikanere er jo ville folk.
så den amerikanske P.Hotel er nok mye mer juicie enn den norske.

Camilla sa...

Jeg ELSKET den første sesongen! Fulgte ivrig med husker jeg. Digget Alex, Beau pg Zach, haha.

Kristiane sa...

Me 2, har lett og lett etter den på nettet, men so far kun disse to episodene:/