tirsdag 28. april 2009

Hårshow


Tirsdagskveld var jeg så heldig at jeg fikk være med Karoline på visning for Nikitas vår og sommerkolleksjon 2009.
Hele arrangementet var skikkelig fancy. Vi fikk champagne i døra, og DEN store goodiebagen!! Jeg hadde forventet en liten pose med noen tester, men vi fikk en stor pose med podukter til bl.a. 500 kr! Nice ;)

Selve showet var kjempe proft og stilig. Nikitas to trender for våren er Fairytale, og Master Mind.
Fairytale var inspirert av bl.a. romantikken. Her var det løse frisyrer, lyse farger, litt krepp og bølger som gjaldt. Personelige likte jeg denne stilen veldig godt. Modellene hadde på seg de søte fe vingene, og hele lokalet var pyntet med blomster og sommerfugler.
Master Mind er inspirert av nerde stilen, med store briller, rutete og rette klær. Her var frisyrene veldig assymetriske med rette, harde kanter. Jeg synes også denne stilen er veldig stilig, men synes ikke den er noe for meg.
Det eneste som trakk litt ned med showet var modellene, eller gangen deres. Tror ikke de hadde så mye erfaring fra catwalken som å si det sånn... Men de var kule da! :)

Etter hår/mote show bar det hjem til Karo for å hente Ida som er på Oslo besøk. Vi dro å tok oss en øl på Stargate. Varmelampene deres var kanon bra, satt uten jakke og drakk øl og røkte ute. Akkuat som i syden jo nesten ;)

Alt i alt, en herlig tirdagskveld!

1 kommentar:

2ne sa...

det så skikkelig kult ut, så spennende og dra på hårshow og få goodiebag og champis.. fancy fancy