lørdag 24. januar 2009

Spellekvinne




"- Det er jo så gitt at jeg ikke vinner Spellemannprisen. Fordi denne plata ikke vinner. Dessuten er hele Norges Marit Larsen nominert. Jeg er typisk hun som alltid spiller birollen og først blir anerkjent mot slutten av livet. Antakelig kommer jeg til å gå opp med rullator og motta prisen for lang og tro tjeneste, sa Maria Mena til Dagbladet nylig."


Må bare understreke at det overhodet ikke finnes spor etter sjalusi i dette utsagnet fra kveldens Spellemannvinner av kategorien "Årets kvinnelige artist", Maria Mena. Dette utsagnet skulle egentlig vært omskrevet til noe allà dette:

"Hvorfor får Marit Larsen så mye oppmerksomhet og ikke jeg? Se på MEG, ikke Marit Larsen! Hva er det hun har som ikke jeg har? Jeg er jo bare sååå viktig i norsk musikkbransje, myyye viktigere enn henne!, sa Maria Mena til Dagbladet nylig."

Er det bare meg eller virker det ikke som Maria Mena virkelig går hardt inn for å være så mye "annerledes" enn alle andre. Jeg synes det virker som hun prøver å tviholde på imaget sitt som en outsider, tidligere mobbeoffer med dårlig selvtillit osv. Hun skal være så veldig spesiell. I ett intervju med en av Norges to største tabloidaviser, tror det var i VG helg, sto hun sitert på forsiden:

"Jeg liker egentlig ikke mennesker."

whaat?? Hvem er det som sier noe sånt? Jeg synes det høres veldig nedlatende ut mot resten av oss...

Jeg koser meg iallefall med dette "fine" grinebildet av prisvinneren. Sjekk det uttrykket...


XoXo

1 kommentar:

looney tune sa...

ja noe så utrolig latterlig av maria mena å si at hun ikke liker mennesker..
akkurat som hun er så mye bedre enn alle andre.

maria mena er egentlig en frustrert 14iz, wannabe emo