torsdag 27. november 2008

Torsdagsklubben, det siste ord



Noen som ser "Torsdagsklubben" på Tv2? Genialt program, og er sååå enig med Otto`s siste ord i kveldens episode. Det Norske fotballandslaget har virkelig sunket dypere og dypere de siste årene. Hva skjedde??? Noe må iallefall gjøres. Er skikkelig flau over det Norske landslag, er det rart svenskene disser Norge? Nei! Jeg liker Åge, men hvor mange sjangser skal man få? Jeg var selv på Ullevaal kvelden sist høst. Da Norge møtte Tyrkia og skulle til EM. Jeg hadde gledet meg såå til feiringen og alt etter at vi hadde vunnet, men det er historie nå som alle vet. Min første landskamp var en real nedtur!
Men fra vonde minner, til potensielle gode, til helgen har Tone bursdag. Derfor skal hun ha indianerparty her i leiligheten. Blir kjempebra! Gleder meg til å ta på indianerkostyme(har ikke funnet det enda da), ugh ugh! Bare å finne fram fjæra.

1 kommentar:

Anonym sa...

æ har aldri sedd noe særlig på torsdagsklubben!

http://smaafolk.blogg.no