lørdag 1. november 2008

Landskonferanse 2008

Meg med rødvinstenner ;p





På onsdag var jeg og den kule sjefen min på Norsk Tippings Landskonferanse for 2008. Det var kjempe morsomt! Konferansen foregikk på Hollmenkollen hotell, skikkelig fancy. Da vi kom dit var det stooor lunsjbuffet, med kyllinglår, blingser, pastagryte, nam nam! Deretter var det flere foredrag og litt underholdning. Blandt de som holdt foredrag var det ,Ingebrigt Steen Jensen, Skaperen av "Hockey"(et t-skjorte merke), Karin Fevaag Larsen(Nygiv), Walkabout gutta fra NRK - Nils og Ronny. De var hysterisk morsomme, hadde ikke flirt så mye på lenge. Konfransier var Anne Lindmo fra Store Studio, hun var veldig morsom, men det var litt flaut på slutten. Fordi hun sa at alle foredragene var over og at alle kunne gå, alle reiste seg å begynte å gå, men så sa hun plutselig, "nei nei!" det er ett til foredrag!" Lite flaut! Underholdningen bestod blandt annet av Maria Haukaas Storeng.

Til middag fikk vi til forrett kveitekrem med tilbehør. Til hovedrett fikk vi ytrefilet av okse, svingodt!! Desserten var også veldig stilig, men ikke sååå god, var så mett uansett så klarte ikke mere.. Så var det fest.Det var kjempearti. Det var liveband og kjempearti å danse! Drikke var det overalt, servitørene gikk å fylte opp hele tiden, + at vi hadde fått drikkebonger. Det var masse interessante og hyggelige folk der fra Norsk Tipping, Narvesen og kommisjonærer.
Jeg og sjefen min ble godt kjent med en gjeng fra Tromsø. De var dritkule! Nacha til 6 på morgenen. Kjenner enda at jeg har søvnmangel(var på jobb dagen etter). Nå er det endelig helg(sier jeg som har jobb). Jeg og Tone er hos Karo. Vi har spist pizza og snop, kose oss masse.. Nå holder Karo på å farge håret til Tone. Det blir bra!

XoXo


Ingen kommentarer: