torsdag 6. november 2008

Joker Nord

Hellu!
Jobben min er jo rene gullgruva! På mandag vant jeg og Karo en intern konkurranse på jobb. Vi har kampanje på utenlandske blader for tiden, og hver uke er det konkurranse på jobben om hvem som selger mest blader på ett skift. Jeg og Karo solgte begge 14 blader på ett skift forrige uke så vi delte premien.
Det er også Joker kampanje hos Narvesen nå. Derfor har Norsk Tipping en såkalt "mystery shopper" som går rundt i forskjellige kiosker og skal tippe lotto. Hvis selgeren da spørr om de vil ha joker til så vinner man 500 kr. Gjett hvem som hadde en mystery shopper hos seg, og som selvfølgelig spurte om Joker, jada, det var meg! :D
De pengene kom veldig godt med ettersom jeg er blakk.
Ellers er jeg kjempeglad for at Obama vant valget i USA! Det viser at amerikanerne er klare for forandring. Gleder meg til å se hvilke forandringer dette vil føre til. Men er litt skeptisk til at han har lovet å trekke alle amerikanske styrker ut av Irak innen 16 måneder, har ikke helt troa på at det vil gå.
Ellers skal jeg i bursdag i dag til min kusine. Blir godt med taco og kaker! ;)
Bare 1 uke og 1 dag til lønn nå, jippi!

Xoxo (:

ps: slenger med ett bilde av meg og min gode venninne Ulla .

1 kommentar:

vimse tone sa...

fint bilde