tirsdag 14. oktober 2008

You Know You Love Me





Midt på natta nå. Har vært oppe fordi nå har jeg endelig fått sett alle Gossip Girl episodene som er kommet ut! Gleder meg til episode 7!

I dag var nest siste dagen søsteren min er her, hun reiser i morgen tidlig. Vi var på en cafè rett oppi gaten her tidligere i kveld. Der møtte vi vår x-tante(hvis man kan kalle det det), Ane. Det var kjempehyggelig! Jeg har ikke møtt henne på vel 6-7 år tror jeg. Husker godt når hun var sammen med onkelen min da jeg var yngre. Jeg var så gla i henne! Både jeg og søsteren min hadde ikke lyst til å dra fra cafèen, det var så hyggelig.

Nå gleder jeg meg bare til morgendagen, da er det nemlig lønningsdag...


X0x0 ;)

ps: Poster noen flere bilder fra lørdagens bytur(spiste vegetar baguett, den var dritgo!)

Ingen kommentarer: