mandag 6. oktober 2008

Sløv dag

I dag har vært en skikkelig sløve dag. Jeg var ferdig skikkelig tidlig, klokka 12. Så var det rett hjem til mine roomies og slække. Jeg har så og si ligget i senga til Tone hele dagen. Chilla og hørt på bra musikk. herlig med sånne dager innimellom(ofte)!
Prøvde å streame noen gossip girl episoder, men gikk skikkelig tregt, etter flere timer var de enda ikke kommet halvveis engang! Noen som vet hvor jeg kan se gossip girl på nettet? Nå sitter jeg å ser på mandagens episoder av sex og singelliv, herlig med slike repriser! Kan se alle episodene opptil flere ganger. Har faktisk ikke fått sett filmen enda, så blir vel å leie(kjøpe) den nå når den kommer på DVD, gleder meg sinnsykt til å se den. Neste uke er det lønning(endelig)! Da skal jeg virkelig få fatt på sakene her i leiligheta.

Handleliste:

- Seng! Har bare en tynn madrass nå..
- Skap/kommode. Alle klærne mine ligger i søppelsekker rundt omkring, veldig upraktisk, finner ingenting.
- Speil. Tenkte meg et sånt tredelt speil jeg kan bruke som sminkespeil på rommet.
- Gulvteppe. Har skikkelig stygt gulv..
- Nye gardiner. De forrige jeg kjøpte passet ikke heelt..

Det er de viktigste tingene foreløpig. Tenkte å dra innom noen bruktbutikker å kike, har lyst på møblere i en litt antikk stil, hvitt som hovedfarge. Tar gjerne imot interiørtips!

Nå er det natta, jobb i mårn tidlig.
XoxO ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan du oversættte "slække", "chilla" og "streame"????Trur ikke d e hammerfestdialekt! Ei uvitannes mamma;)