lørdag 11. oktober 2008

Sisters day


I dag har jeg og lillesøsteren min vært rundt omkring i byen. Hun har fått svidd av litt peng og shoppet på begge outland butikkene, i tillegg til ett par sko. Hehe, litt av ett glis hun fikk når hun fant det hun lette etter(bildet til venstre). Hun var helt i ekstase! Hun klarte ikke å prate i telefonen en gang faktisk! Selv er jeg så og si blakk, så ble bare vindusshopping på meg, men har skrevet en shoppingliste til neste lønning ;)
Vi fikk selskap av en kusine av hos i byen. Det var veldig koselig å møte henne igjen, og i morgen skal vi på mere familiebesøk til onkelen vår og hans familie.
Nå har vi akkurat sett "Battle Royal". En japansk action/drama/skrekk film, vet ikke helt hvordan kategori jeg skal sette den i. Den var iallefall veldig bra! Anbefales på det sterkeste! Den handler om en skoleklasse i Japan som blir kidnappet av regjeringen og satt ut på en øde øy. De er nå med i Battle Royal Act, som er en slags "konkurranse". I denne konkurransen er det bare en vinner, den som står igjen når alle de andre er drept, av hverandre. Venner blir fiender, og elevene blir en etter en henrettet av hverandre. Som i mange amerikanske filmer var ikke fokuset på blod, gørr og forlenging av sloss scener, men på historien. Derfor synes jeg den var så bra. er ikke så gla i involler og slikt.
Ellers har jeg sminket Tone før hun skulle på bli-kjent fest. Så fin hun ble kan du se på bildet over(trykk på det så blir det større).
Nå er det natta for meg!

Xoxo ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

hei og hå. fint bilde av simone, bra ho fikk svidd av litt pænga! kos dokker;)