mandag 20. oktober 2008

Ølfestival og andre festiviteter



Hallais!
Endelig har jeg fått meg seng! og kommode, hylle, gardiner, speil m.m. Jeg og Tone hadde en skikkelig bra handletur på ikea torsdag før helga. Fant meg så og si alt jeg trengte! Fikk det tilogmed til under 4000 til sammen! Liker ikea litt i grunn...

Torsdagen var skikkelig bra. Først dro jeg og Tone til byen. Vi var innom shangri-la, og så var vi på smak å spiste før vi dro på ikea. Jeg spiste rødspette, med pommes frites og salat. Det var faktisk kjempegodt! Fisk er sunt, året rundt.
Da vi kom hjem fra ikea var det rett på flaska, jeg og Tone hadde vorspiel hos henne. Deretter dro vi på BI, studentenes hus. Min venninne som går på BI, Mariann, hadde invitert meg på ølfestival.

BI har jo ett stempel på seg som sosseskole. Selv om jeg vet at det ikke stemmer helt, så er det jo ett faktum at der er mange såkalte soss som studerer der. Må si det var litt gøy å se disse på nært hold, hehe, fikk meg litt å le av.. "Passer denne lua her? Eller burde jeg skifte til grå? Er du helt sikker?" Hahaa, festlig! Tone ble veldig (u)ventet kanon dritings! Jeg skal ikke gå for mye inn i detalj her, men tror hun er blitt litt av en legende på BI for å si det sånn. Iallefall for noen. Jeg skulle på jobb dagen etter, så tok det en del roligere enn henne.

Nå har jeg akkurat vært å leid meg "Sex og singelliv". Endelig skal jeg få sett den! Jeg har også kjøpt filmsnacks, M, mmmm! ;)

Xoxo

Bildene over viser meg og Tone på smak.

1 kommentar:

tone sa...

det va litt av en kveld ass..
skal på date med han juss studenten på søndag