fredag 10. oktober 2008

Fest vs. rolig helg


Ja nå er min kjære lillesøster på besøk. Hun kom i går ettermiddag. Det var veldig koselig å se henne igjen! Bare synd at hun kom helga før lønning, er som regel blakk da... Nå skal vi snart til byen å møte en kusine av oss, og søster skal svi av litt penger. Senere skal vi bestille pizza, og se på film tenker jeg. Blir koselig med en rolig helg. Hadde egentlig planer om å dra på bli-kjent fest på nordnorsken studenthjem, der jeg bodde før, men de planene ble kansellert. Synd, men det kommer jo flere helger(som neste helg f.eks. ;)
1 av 3 samboere, Tone, ringte meg nettopp. Hun er i byen og har kjøpt bursdagsgave til meg. Hun sa jeg kom til å elske den! Lurer virkelig på hva det er! Gleder meg til hun kommer hjem snart! Ikke verst å få bursdagsgave 2 uker etter du har hatt bursdag.

Men nå skal jeg hoppe i dusjen, og få meg litt fôr.

Xoxo ;)


Bildet over er fra fjorårets bli-kjent fest, meg og Tone(se hvor lav vi ser ut i forhold til de andre!)

1 kommentar:

tuna sa...

skulle nesten tro det var to fjortisser eller noe sånn i forhold til gjengen bak